Konmar wordt Jumbo

Konmar wordt Jumbo

Categorie
Retail
Adverteerder
Jumbo Supermarkten
Bureau
VVO2
Jaar
2006
Paginanummer
495

Winnaar 2006

Doelstelling

Profileer de Jumbo supermarktformule als het aantrekkelijke perspectief bij alle aandacht rond de sluiting van Konmar supermarkten. Zorg dat de ombouw- en openingscampagne leidt tot behoud van de huidige Konmar klanten en het aantrekken van nieuwe klanten.

Doelgroep

Alle huishoudingen in het verzorgingsgebied van een nieuwe Jumbo supermarkt / ex Konmar supermarkt.

Concept

Profileer Jumbo supermarkten als het aantrekkelijke alternatief op basis van de 7 karakteristieke formule-eigenschappen. We gebruiken testimonials in het communicatieproces om de kennismaking te vervroegen. Het verslag van een kennismakingsreis met echte klanten naar een vergelijkbare Jumbo wordt voor de opening in regionale media gecommuniceerd. Hiermee wordt een eerste kennismaking gestimuleerd.

Media- en middelenstrategie

Multimediaal: inzet van de winkelvloer, print, regionale TV, huis-aan-huis, billboards, busreclame, promoteam. Landelijk zijn er rondom de openingen twee TV commercials ingezet, gemaakt door de collega’s van Selmore.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken