KONINGINNEDAG

KPN INTERNET / Lowe en Draft

Bekijk deze campagne op pagina 128 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
KPN INTERNET
Titel
Planet Internet, ADSL
Bureau
Lowe en Draft
Account
Mireille Elberse, Simone van Straalen
Art
Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Strateeg
Jan Bouts
Opdrachtgever
ROB POLMAN, JACQUELINE VAN DER PLAS
Fotografie
Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN INTERNET
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Lowe en Draft
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

1. Voor Planet Internet zoveel mogelijk nieuwe ADSL-abonnees werven. 2. Mensen informeren over de zeer uitgebreide servicepropositie van Planet Internet.

Doelgroep

Alle mensen die nu nog een dial-up-verbinding hebben of zelfs helemaal geen Internetverbinding hebben. Daarnaast de mensen die voor kwaliteit gaan. Ze verwachten een uitstekende Internetverbinding en goede service.

Strategie/Concept

Op diverse vrijmarkten door het hele land, wordt op Koninginnedag verschillende koopwaar verkocht en gekocht. Zo ook computers en randapparatuur. Planet Internet abonnees hebben geen zorgen meer of hun computer het wel of niet doet. Want Planet Internet biedt een monteur voor alle computerproblemen.

Media- en middelenstrategie

Via outdoor (abri) is eind april 2005 ingehaakt op de festiviteiten rond Koninginnedag.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen