Kom. Soep.

Kom. Soep.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND B.V.
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2014
Paginanummer
290

Winnaar 2014

Doelstelling

Hoewel er heel veel soepmomenten zijn, wordt de meeste soep als avondmaaltijd gegeten. Unox wil juist die andere momenten laten groeien. Daarom is Unox er in heel veel smaken, soorten en verpakkingen.

Doelgroep

Alle Nederlanders.

Concept

Dankzij Unox kan je altijd heerlijke soep in huis hebben, die snel klaar is. Unox soep is ideaal eten voor deze tijd: lekker en gezond. Soep is eigenlijk altijd een goed idee. In heel veel situaties kun je dus tegen elkaar zeggen: 'Kom. Soep.'

Media- en middelenstrategie

Kom.Soep. is een oproep die je ook op allerlei momenten tegenkomt. TV, abri's, een swank op het Maasgebouw in Rotterdam, tijdschriften, Facebook en op de winkelvloer. In de supermarkt is er een grote shopperactivatie rond -uiteraard- soepkommen. Tevens is er Unox soepnieuws: 1-persoons soep-pakjes, de champignon-variant en extra gevulde Soep-in-Zak. Een uitgekiende media-soep dus, van merk en product, awareness en activatie, online en offline.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken