KNORR VIE

KNORR VIE

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
UNILEVER TITEL KNORR VIE
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
336

Doelstelling

Introductie nieuwe productrange van gezonde drankjes onder de naam Knorr Vie.

Doelgroep

Vrouwen 20-34, hoog opgeleid, met een actief sociaal leven, randstedelijk en die bewust met gezondheid bezig zijn maar het ook druk hebben en op convenience ingesteld zijn.

Concept

Door duidelijk te maken dat de meesten van ons wel weten dat groenten en fruit belangrijk voor je zijn, maar dat slechts een beperkt deel ook daadwerkelijk de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid haalt. Daarom is er nu Knorr Vie. 50% van al dat goeds in een klein flesje. Handig en gezond.

Media- en middelenstrategie

De mediastrategie was er op gericht awareness en trial te genereren voor een nieuw concept in de markt. Inzet van ATL-communicatie vormde de ruggengraat van de mediastrategie. De introductie werd verder kracht bijgezet door de inzet van outdoor (abri’s), print en advertentioneel, shopping, internet PR, samplingprogramma’s en prestigieuze mega-objecten als de gevel van het Nedlloyd gebouw te R’dam.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken