Knorr Arabische Wereldgerechten

Knorr Arabische Wereldgerechten

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
KNORR (UNILEVER)
Bureau
Alfred International
Jaar
2015
Paginanummer
277

Doelstelling

Knorr maakt de wereldkeuken toegankelijk. Om het marktleiderschap te verstevigen introduceert Knorr 4 Arabische Wereldgerechten die moeten leiden tot groei in omzet.

Doelgroep

Drukke moeders die in een handomdraai iets lekkers en gezonds op tafel willen zetten, maar ook willen blijven verrassen.

Concept

Nederland verlegt zijn culinaire grenzen. Daar speelt Knorr op in met 4 nieuwe Arabische Wereldgerechten. Knorr bewijst dat de Arabische keuken niet alleen lekker en gezond is, maar ook makkelijk en leuk. En dan helpt de hele familie graag een handje mee.

Media- en middelenstrategie

Om bekendheid te creëren gebruikt Knorr diverse middelen. In de commercial staat falafel centraal, het meest herkenbare én leukste gerecht. De commercial wordt aangevuld door een tag-on die de range laat zien, print en POS. Er loopt een BTL-actie waar men 1001 Arabische prijzen kan winnen, gecommuniceerd middels verpakking, tag-on, Facebook, banners, actiewebsite en POS. Voor Albert Heijn ontwikkelt Knorr Arabische schaaltjes.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken