Knap krokant van Kwekkeboom

Knap krokant van Kwekkeboom

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
KWEKKEBOOM
Bureau
McCANN Amsterdam
Jaar
2014
Paginanummer
270

Doelstelling

Retailintroductie van Kwekkeboom Oven: een nieuwe lijn écht krokante ovenhapjes en kroketten.

Doelgroep

De huidige snacker, die een afkeer heeft tegen frituren. De incidentele snacker, die minder snackt omdat frituren een barrière is. De ex-snacker, die snacken heeft afgezworen door de afkeer tegen frituren.

Concept

Een bitterbal is krokant, anders is het geen bitterbal. Veel mensen denken: een bitterbal uit de oven kán gewoon niet krokant zijn. Maar na jaren onderzoek, testen en proeven is het Kwekkeboom gelukt. Eindelijk! Kwekkeboom introduceert de allereerste krokante bitterbal uit de oven. Het kan! En daar is Kwekkeboom enorm trots op. Want dit is knap krokant... Van Kwekkeboom.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken