KLEINTJES DIE DE GROTE WERELD WILLEN ONTDEKKEN

KLEINTJES DIE DE GROTE WERELD WILLEN ONTDEKKEN

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Bambix
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2008
Paginanummer
234

Doelstelling

Revitaliseer Bambix tot een ‘Happy Growth’ merk door de belangrijkste kernwaarden en de ‘reason to believe’ te communiceren.

Doelgroep

Jonge moeders met kinderen van 4 tot 36 maanden die hun kindjes graag gelukkig groot zien worden. Ze zijn zelfstandig op zoek naar producten die het meest geschikt zijn voor hun kleintjes.

Concept

Veel moeders zijn bekend met het merk Bambix, maar plaatsen het snel in het verleden. Om Bambix onder de aandacht te brengen van de moderne moeder wordt hetgeen gevisualiseerd kleintjes echt graag doen; de grote wereld ontdekken. Bambix geeft hen de juiste bouwstenen, voedingsstoffen en vezels voor een hele dag in die grote wereld. In de boodschap, maar ook in de setting is gekozen voor een moderne benadering; de keuken en het huis ondersteunen de zelfverzekerde, moderne moeder en revitaliseren mede het merk.

Media- en middelenstrategie

Doelstelling is een zo hoog mogelijk bereik. De print campagne is in alle bladen van de doelgroep geplaatst waardoor moeders uit de doelgroep de uiting hebben kunnen zien.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken