KlasseContact

KlasseContact

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
KPN
Bureau
N=5
Jaar
2016
Paginanummer
81

Doelstelling

Breng het maatschappelijke initiatief KlasseContact van KPN onder de aandacht.

Doelgroep

De Nederlandse samenleving en medewerkers KPN.

Concept

Sociaal contact is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Al 8 jaar probeert KPN met zijn maatschappelijke initiatieven hier iets aan te doen. Bijvoorbeeld met KlasseContact. Een initiatief waarbij langdurig zieke kinderen dankzij een speciale verbinding mee kunnen blijven doen in de klas en hun klasgenootjes niet uit het oog hoeven te verliezen. Zo verbindt de technologie van KPN ook mensen voor wie sociaal contact met de wereld om hen heen niet vanzelfsprekend is. Dit positieve effect laten we letterlijk zien.

Media- en middelenstrategie

KPN doet veel om, samen met maatschappelijke partners en vrijwilligers, Nederland een beetje beter te maken. Dit vertellen op impactvolle manier zonder sentimenteel te worden, is niet makkelijk. Zeker bij zo'n delicaat onderwerp. Om dit op de juiste manier over te brengen, is er gekozen voor een brede AV-inzet (pre-rolls, social & tv). En verdieping in print.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken