KlasseContact

KPN / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 81 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
KPN
Bureau
N=5
Account
Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
Copy
Thijs Bontje
Art
Daniel te Lindert
Strateeg
Bastiaan Weers
Opdrachtgever
KPN
Film/Productiemaatschappij
Bonkers
Editor
Teun Rietveld, Taco Arts
Muziek
MassiveMusic (componist Joep Beving)
RTV-producer
Guy van der Hoop
Fotografie
Tara Fallaux
In samenwerking met
Mindshare, The online company, Digined
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Breng het maatschappelijke initiatief KlasseContact van KPN onder de aandacht.

Doelgroep

De Nederlandse samenleving en medewerkers KPN.

Strategie/Concept

Sociaal contact is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Al 8 jaar probeert KPN met zijn maatschappelijke initiatieven hier iets aan te doen. Bijvoorbeeld met KlasseContact. Een initiatief waarbij langdurig zieke kinderen dankzij een speciale verbinding mee kunnen blijven doen in de klas en hun klasgenootjes niet uit het oog hoeven te verliezen. Zo verbindt de technologie van KPN ook mensen voor wie sociaal contact met de wereld om hen heen niet vanzelfsprekend is. Dit positieve effect laten we letterlijk zien.

Media- en middelenstrategie

KPN doet veel om, samen met maatschappelijke partners en vrijwilligers, Nederland een beetje beter te maken. Dit vertellen op impactvolle manier zonder sentimenteel te worden, is niet makkelijk. Zeker bij zo'n delicaat onderwerp. Om dit op de juiste manier over te brengen, is er gekozen voor een brede AV-inzet (pre-rolls, social & tv). En verdieping in print.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen