Klant is geen Koning

Klant is geen Koning

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
PricewaterhouseCoopers
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2006
Paginanummer
80

Winnaar 2006

Doelstelling

Demonstreren van het mentaal leiderschap van PricewaterhouseCoopers. Met lef het merk uitbouwen en PwC positioneren als adviseur die vanuit gelijkwaardigheid en kennis van zaken kan zeggen waar het op staat.

Doelgroep

Naast zakelijke beslissers, is de campagne ook gericht op bestaande én potentiële werknemers.

Concept

De campagne toont de wereld van PwC, geïnspireerd door PwC’ers. PwC geeft z’n visie, mening en opvattingen over onderwerpen die alle stakeholders raken en bezighouden. De wijze van zakendoen, de omgang met eigen mensen, recruits en relaties, maar ook onderwerpen als CSR en diversiteit. De campagne is gebaseerd op meningen van PwC’ers.

Media- en middelenstrategie

Radio, buitenreclame (mast en abri), print (dagbladen en special interestbladen) en online, in twee intensieve bursts.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken