KLAAS/KERST 2008

Vodafone Nederland / UbachsWisbrun/JWT

Bekijk deze campagne op pagina 412 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Vodafone Nederland
Titel
Mobiele telefonie
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Monica van Harn, Nicole Ameling, Manon Das
Copy
Nico Akkerman, Wouter Kiewiet de Jonge
Art
Bart Kooij, John de Vries
Strateeg
Jan Bouts, Madelein Kors
Opdrachtgever
JOANNEKE VISSER, LAURA VAN GESTEL
Film/Productiemaatschappij
Rokkit - London
Muziek
Michael Fakesch
RTV-producer
Daphne Litjens
Illustraties
Rokkit - London
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Vodafone Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Verkoop van abonnementen en prepaid stimuleren.

Doelgroep

Zowel kiezers als gebruikers van mobiele telefoons in Nederland. Iedereen die zijn/haar familie of vrienden met de feestdagen een leuk cadeautje wil geven.

Strategie/Concept

Met een nieuwe telefoon als kerst- of sinterklaascadeau geef je niet alleen de mogelijkheid om te bellen of te sms’en, maar een geheel nieuwe lifestyle. Om dat te benadrukken, ontwikkelden we een 6-tal animatiefiguurtjes die op tv laten zien wat er dan met je kan gebeuren. Een brave huisvader wordt een mediatycoon, een slungelige tiener wordt een stoere coureur en een saaie mus wordt een heus stijlicoon. Dezelfde figuurtjes worden natuurlijk ook ingezet in printadvertenties in dagbladen, POS-materialen voor eigen Vodafone winkels en andere Vodafone verkoopkanalen en online.

Media- en middelenstrategie

Brede inzet van media voor creëren van awareness en conversie: TVC, radio, dagbladen, online, HAH, POS-materialen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen