KIP. ‘T MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES.

KIP. ‘T MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Productschappen Vee, Vlees en Eieren
Bureau
Punchline
Jaar
2008
Paginanummer
269

Doelstelling

Bevestigen c.q. opladen van het beeld dat kip lekker is en veel makkelijk te bereiden variaties biedt.

Doelgroep

Boodschappers, 13+ m/v

Concept

Kip is het meest veelzijdige stukje vlees. Het is lekker en er zijn eindeloos veel, gemakkelijk te bereiden variaties met kip. Kip is van iedereen, kip is van alledag. Het probleem “wat eten we vandaag?” wordt dan ook moeiteloos opgelost doordat we dagelijks geconfronteerd worden met situaties waarmee we vanzelf de associatie maken met lekkere kipgerechten. Media& Middelenstrategie: Kip eten is altijd relevant en daarom is gekozen voor een continue strategie van sterke TV- en radioflights met een hoog bereik binnen de doelgroep. De printadvertenties in een selecte titellijst van magazines en tijdschriften zorgen mede voor een effectieve contactfrequentie in de tijd. Online is op doelgroepniveau (accent vrouwen) interactief gecommuniceerd middels banners, E-teasers, advertorials en emailing met als doel clicks te genereren naar www.kiprecepten.nl
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken