KiKa, Bedankcampagne

KiKa, Bedankcampagne

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Kika
Bureau
Publicis
Jaar
2010
Paginanummer
382

Winnaar 2010

Doelstelling

Sympathie voor KiKa (Kinderen Kankervrij) en alle donateurs, vrijwilligers en betrokkenen bedanken voor hun gratis inzet en bijdrage.

Doelgroep

Alle mensen bedanken die een gratis bijdrage of donatie hebben geleverd aan KiKa

Concept

Mede dankzij de inzet van de donateurs van KiKa kunnen kankerpatiëntjes weer naar huis waar ze hun sporen nalaten. Zodat we ze thuis met een gerust hart weer achter het behang zouden willen plakken. Met deze luchtige draai maken we zo'n emotioneel beladen onderwerp niet zwaarder dan het toch al is.

Media- en middelenstrategie

Inzet van gratis ter beschikking gestelde advertentieruimte in magazines en kranten. Daarnaast is de gehele campagne tot stand gekomen door gratis medewerking van alle betrokken partijen, omdat KiKa zodoende zijn fondsen aan onderzoek kan spenderen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken