Kijk verder

SNS Fundcoach / Comm’pas

Bekijk deze campagne op pagina 185 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
SNS Fundcoach
Titel
Corporate campagne beleggingsfondsen
Bureau
Comm’pas
Account
Rian Peeters, Bregje van Ganzewinkel
Copy
Arjan Hoekstra
Art
Marc Arends
Strateeg
Berry van Nes
Opdrachtgever
Jeroen Vetter, Jules Sohier
Film/Productiemaatschappij
Northbank Studios
Fotografie
Peek Reclame Fotografen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SNS Fundcoach
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Comm’pas
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

SNS Fundcoach introduceren als onafhankelijke aanbieder van een groot aantal unieke beleggingsfondsen, van veelal buitenlandse fondsaanbieders, die alleen verkrijgbaar zijn via SNS Fundcoach.

Doelgroep

Beleggers met een vermogen tot 250.000 euro, die ervaring hebben met beleggen in het algemeen en met fondsbeleggen in het bijzonder.

Strategie/Concept

In de campagne worden de daadwerkelijke oprichters van SNS Fundcoach opgevoerd als pioniers op het gebied van fondsbeleggen. We zien ze in Noorwegen en op het Rode Plein in Moskou op zoek naar bijzondere fondsen. Om duidelijk te maken dat SNS Fundcoach letterlijk en figuurlijk verder gaat dan de bank. Niet voor niets is de pay off: Verder in fondsbeleggen.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep is weliswaar divers, maar goed te bereiken via advertenties in bladen als o.a. Elsevier, IEX en Beleggersbelangen. Daarnaast is de campagne te horen op radiozenders als BNR, Radio 1, Radio 2, Arrow Classic Jazz en Sky Radio en worden banners op internet ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen