Kijk verder

Kijk verder

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
SNS Fundcoach
Bureau
Comm’pas
Jaar
2006
Paginanummer
185

Doelstelling

SNS Fundcoach introduceren als onafhankelijke aanbieder van een groot aantal unieke beleggingsfondsen, van veelal buitenlandse fondsaanbieders, die alleen verkrijgbaar zijn via SNS Fundcoach.

Doelgroep

Beleggers met een vermogen tot 250.000 euro, die ervaring hebben met beleggen in het algemeen en met fondsbeleggen in het bijzonder.

Concept

In de campagne worden de daadwerkelijke oprichters van SNS Fundcoach opgevoerd als pioniers op het gebied van fondsbeleggen. We zien ze in Noorwegen en op het Rode Plein in Moskou op zoek naar bijzondere fondsen. Om duidelijk te maken dat SNS Fundcoach letterlijk en figuurlijk verder gaat dan de bank. Niet voor niets is de pay off: Verder in fondsbeleggen.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep is weliswaar divers, maar goed te bereiken via advertenties in bladen als o.a. Elsevier, IEX en Beleggersbelangen. Daarnaast is de campagne te horen op radiozenders als BNR, Radio 1, Radio 2, Arrow Classic Jazz en Sky Radio en worden banners op internet ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken