Kiekwijzer.nl

Fujifilm Electronic Imaging Nederland / epidemie

Bekijk deze campagne op pagina 177 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Fujifilm Electronic Imaging Nederland
Titel
Digitale camera’s
Bureau
epidemie
Account
Vincent Breedveld, Hanne Martens, Mitchell Plaizier
Copy
Léon Stedehouder
Art
Michiel Klein Schiphorst Fotografie Martin Dijkstra Webdesign Louter, Dirk Bertels RTV-producer Online producer: Nanda Haverkort Muziek Studio de Keuken: Robin Schlösser (radio)
Opdrachtgever
Eric de Jonge, Rob van Keulen, Jaap van Solkema
Editor
Kevin Whelan
Muziek
Studio de Keuken: Robin Schlösser (radio)
RTV-producer
Online producer: Nanda Haverkort
Fotografie
Martin Dijkstra Webdesign Louter, Dirk Bertels RTV-producer Online producer: Nanda Haverkort Muziek Studio de Keuken: Robin Schlösser (radio)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Fujifilm Electronic Imaging Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van epidemie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Fujifilm op een toegankelijke manier neerzetten als expert op het gebied van digitale camera’s; een kwalitatief merk met verstand van digitale fotografie.

Doelgroep

Repeat-buyers die op zoek zijn naar een betere digitale camera dan ze voorheen hadden. Gericht op prijsklasse: Euro 200-500.

Strategie/Concept

De consument is op zoek naar een goede digitale camera die betaalbaar is en niets te wensen overlaat. Maar door het enorme aanbod en alle technische specificaties wordt vaak door de bomen het bos niet gezien. Kiekwijzer.nl is ontwikkeld om de consument op een eenvoudige manier te helpen in het oriëntatieproces. Communicatie moet duidelijk maken dat Fujifilm een lage drempel heeft voor hoogstaande digitale camera’s, zonder daarbij te technisch te worden.

Media- en middelenstrategie

Gekozen is voor internet als hoofdmedium. Oriëntatie van de consument verloopt immers via dit kanaal. Om extra traffic naar de website te genereren werden naast online middelen ook radiocommercials ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen