Kids on steps

PON’s Automobielhandel BV; Volkswagen Personenwagens / DDB Amsterdam

Nominatie 2006

Bekijk deze campagne op pagina 203 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
PON’s Automobielhandel BV; Volkswagen Personenwagens
Titel
DSG Transmissie
Bureau
DDB Amsterdam
Account
Milo van der Meij
Copy
Nico Akkerman, DDB Berlin
Art
Bart Kooij, Christien van Citters, DDB Berlin
Opdrachtgever
Marian Verheij
Film/Productiemaatschappij
Cobblestone
Editor
Alex Kutka
RTV-producer
Marloes van den Berg
Fotografie
Sebastian Strasser (regie), Julian Hohndorf (D.O.P.)
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van PON’s Automobielhandel BV; Volkswagen Personenwagens
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van DDB Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Maak duidelijk dat Volkswagen een nieuwe automatische transmissie heeft ontwikkeld.

Doelgroep

Iedereen. Bij Volkswagen zien we álle productcommunicatie als merkcommunicatie, dus heel Nederland is doelgroep.

Strategie/Concept

DSG is een nieuwe vorm van automatische transmissie. Een complex product. Het voordeel moeten we echter zo simpel mogelijk verbeelden op een sympathieke manier.

Media- en middelenstrategie

Met een korte maar impactvolle film kunnen we een groot en breed bereik realiseren om de brede doelgroep te bereiken én vooral ook de gewenste sympathieke merkuitstraling te realiseren.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen