Keuzestress

Keuzestress

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FBTO
Bureau
QiONLY
Jaar
2014
Paginanummer
166

Doelstelling

De merkrelevantie van FBTO m.b.t. zorg verhogen en zo 37.000 nieuwe verzekerden binnenhalen. Het resultaat: 56.000 nieuwe verzekerden (± 80% online afgesloten).

Doelgroep

Onafhankelijke en optimistische mensen (18 - 35 jr) die goed begrijpen dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven.

Concept

Alle zorgverzekeraars voeren eind van het jaar campagne. Door hun onduidelijke verzekeringspakketten ontstaat keuzestress. In het concept volgen we een herkenbaar personage tijdens zijn keuzeproces. Hij komt erachter dat je bij FBTO kiest wat je nodig hebt qua basisdekking en aanvullende modules. Uniek bij FBTO is dat je ook later in het jaar je verzekering alsnog kunt aanvullen met extra modules. Flexibel!

Media- en middelenstrategie

Als e-commerce speler is FBTO online gestart met een video voor bestaande klanten, verspreid via e-DM en ingezet als pre-roll. Daarnaast online advertising op de diverse doelgroepen met voor hen relevante boodschappen. En televisiecommercials en een radiocommercial voor campagnebekendheid bij het grote publiek.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken