KEUZES MAKEN & BBQ

KEUZES MAKEN & BBQ

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ESSENT N.V.
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
116

Doelstelling

Het betrouwbare en menselijke imago van Essent uitbouwen door te laten zien dat Essent voorop loopt met de introductie van relevante producten/serviceproposities.

Doelgroep

Nuchtere Nederlanders met hun eigen huishouding, nadruk op gezinnen binnen Essent gebied.

Concept

Mensen zijn keuzemoe. Ze zoeken daarom naar geruststelling in alle vernieuwing. Essent ankert daarom haar nieuwe introducties op het verleden (BBQ) of op een manier om van keuzestress af te komen (KeuzeTariefAdvies). Daardoor houden we de acceptatiedrempel laag.

Media- en middelenstrategie

De in de afgelopen jaren vertrouwd geraakte ‘Familie Van Stee’ doet zijn werk prima op televisie en in print. Daarnaast zetten we ‘de Stem’ uit de commercials ook in op radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken