Ken je die mop van…

Ken je die mop van…

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
TRIGGRE - ZELF SOFTWARE MAKEN. ZONDER GEDOE.
Bureau
DOORROOD
Jaar
2015
Paginanummer
67

Doelstelling

Bedrijven wakker schudden; er is een alternatief voor de eindeloze implementatietrajecten en budgetoverschrijdingen die het gevolg zijn van de manier waarop de IT industrie software ontwikkelt.

Doelgroep

Business professionals en IT ontwikkelaars die geïnteresseerd zijn in innovatief ondernemerschap. Die nieuwe initiatieven willen ontplooien zonder afhankelijk te hoeven zijn van vertragende derde partijen.

Concept

Triggre is een tegendraadse idealist die het bestaande leiderschap van de IT industrie wil uitdagen. Eigenzinnig, assertief en overtuigd van eigen kunnen. Zij zien de huidige manier van software maken als een grap. Een slechte grap. Met de campagne 'Ken je die mop van…' worden pijnlijk herkenbare voorbeelden van de huidige manier van software ontwikkeling benoemd en wordt vastgesteld dat die misstanden verleden tijd zijn.

Media- en middelenstrategie

Een display en retargeting campagne, aangevuld met advertorials en branded content op relevante websites. Via de campagnesite wordt de doelgroep tot conversie verleid.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken