Ken je die mop van…

TRIGGRE - ZELF SOFTWARE MAKEN. ZONDER GEDOE. / DOORROOD

Bekijk deze campagne op pagina 67 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
TRIGGRE - ZELF SOFTWARE MAKEN. ZONDER GEDOE.
Titel
Automatisering
Bureau
DOORROOD
Account
Stan Kestens
Copy
Leroy Witjes
Art
Raimond Wamelink, Kevin Favier
Strateeg
René Epping
Opdrachtgever
Roos van den Broek
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TRIGGRE - ZELF SOFTWARE MAKEN. ZONDER GEDOE.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van DOORROOD
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Bedrijven wakker schudden; er is een alternatief voor de eindeloze implementatietrajecten en budgetoverschrijdingen die het gevolg zijn van de manier waarop de IT industrie software ontwikkelt.

Doelgroep

Business professionals en IT ontwikkelaars die geïnteresseerd zijn in innovatief ondernemerschap. Die nieuwe initiatieven willen ontplooien zonder afhankelijk te hoeven zijn van vertragende derde partijen.

Strategie/Concept

Triggre is een tegendraadse idealist die het bestaande leiderschap van de IT industrie wil uitdagen. Eigenzinnig, assertief en overtuigd van eigen kunnen. Zij zien de huidige manier van software maken als een grap. Een slechte grap. Met de campagne 'Ken je die mop van…' worden pijnlijk herkenbare voorbeelden van de huidige manier van software ontwikkeling benoemd en wordt vastgesteld dat die misstanden verleden tijd zijn.

Media- en middelenstrategie

Een display en retargeting campagne, aangevuld met advertorials en branded content op relevante websites. Via de campagnesite wordt de doelgroep tot conversie verleid.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen