KC Limonade Pop Up Bar

KC Limonade Pop Up Bar

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
KARVAN CEVITAM
Bureau
vanDAMM
Jaar
2018
Paginanummer
384

Doelstelling

Karvan Cévitam vierde zijn 70e verjaardag met de lancering van drie limited edition limonade smaken in de KC Limonade Pop Up Bar aan de Prinsengracht. Het doel; inspireren en laten zien hoe makkelijk je een verrassend lekkere limonade kunt maken.

Doelgroep

Jong volwassen vrouwen van 20+, die graag worden verrast.

Merkomschrijving

Karvan Cévitam (onderdeel van Kraft Heinz Company) is dé limonademaker van Nederland, sinds 1948. De missie; het vrolijke pauze moment en smaken maken die zintuigen en mood prikkelen.

Concept

Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders een natuurlijke voorkeur hebben voor óf rode óf gele fruitsmaken als het gaat om limonade. Deze insight is doorvertaald naar een instagrammable Limonade Pop Up Bar opgebouwd uit twee kleurrijke werelden vol fruit referenties en smaakbeleving. De opvallende kleurcodering is tot in de kleinste details doorgevoerd. De op cocktails geïnspireerde bar triggerde bezoekers verschillende limonades te proeven en te delen.

Media- en middelenstrategie

360 activatie. Pop-up store, influencer invites, abri's, plakzuilen en social content voor Facebook en Instagram om zo veel mogelijk traffic naar de pop-up te genereren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken