Kan ’ie? Bij OHRA wél! Direct Geregeld.

Kan ’ie? Bij OHRA wél! Direct Geregeld.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
OHRA
Bureau
Van Wanten Etcetera
Jaar
2006
Paginanummer
175

Doelstelling

OHRA positioneren als dé recht-toe-recht-aan financiële dienstverlener die staat voor direct resultaat zónder gedoe.

Doelgroep

Mensen die graag hun eigen financiële zaken regelen omdat dit sneller, makkelijker en goedkoper is dan via de tussenpersoon.

Concept

Om nog meer effectiviteit uit de verschillende communicatieactiviteiten te halen is gewerkt met een integrale mar-com kalender die sales-, marketing- en communicatie-inspanningen op elkaar afstemt, logisch presenteert en altijd optelt tot het DNA van OHRA: Direct Resultaat. Per campagnemoment wordt ingezoomd op een serviceclaim als bewijs van Direct Resultaat zoals Direct Geregeld. De campagne neemt de herkenbare gang van zaken bij andere aanbieders op de hak. Onnodig gedoe waarbij je je afvraagt; Kan ’ie? Bij OHRA wél! OHRA. Direct Resultaat.

Media- en middelenstrategie

Via tv en outdoor de serviceclaim voor één productcategorie communiceren. Dm, radio en tv-tag-ons om de concrete actiepropositie te communiceren en leads te genereren. Online naast bannering een game: slipcursus.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken