1. Clubs en clubmedia. Creëren van zichtbaarheid en logo- en naamsbekendheid in en om de 20 stadions in de Jupiler League. D.m.v. boarding, interviewpanels en clubmedia. 2. Media. Het aangaan van partnerships met de mediapartners in de Jupiler League: RTL Nederland, Radio Veronica/Sky Radio, Voetbal International, Telegraaf en de regionale tv-omroepen. 3. Internet. Via jupilerleague.nl, binnen de voetbalportal RTLvoetbal.nl voor het laatste nieuws, achtergrondinformatie, samenvattingen, interviews, statistieken en acties. 4. Online activatie. In de Jupiler League Supporters Quiz worden supporters door Jan Joost van Gangelen uitgedaagd om hun voetbalkennis te testen. 5. Horeca-activatie. Samen met de clubs een specifiek programma voor voetbal amateur verenigingen met Jupiler tafelvoetbaltoernooien, voetbalclinics, voorwedstrijden in stadions, spelersescorts en een spaarprogramma voor alle sportartikelen. 6. Retail-activatie. Bij aankoop van Jupiler producten acties gerelateerd aan de Jupiler League, eventueel clubspecifiek. Clubgepersonaliseerde bierglazen en 38.000 gratis wedstrijdtickets. 7. Specials. Introductie van de Jupiler League Fankaart die korting geeft op tickets om de stadions structureel voller te krijgen.