JUMP

JUMP

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Allsecur
Bureau
Ogilvy Amsterdam B.V.
Jaar
2009
Paginanummer
163

Doelstelling

Het positioneren van Allsecur als dé autoverzekeraar in het directe kanaal waar je zeker weet dat je goed terecht komt

Doelgroep

Mensen in bezit van eigen auto. En die zich niets laten vertellen, maar zelf willen komen tot de beste keuze op het gebied van prijs en kwaliteit in relatie tot hun autoverzekering

Concept

Allsecur laat zien dat het afsluiten van een autoverzekering geen sprong in het diepe hoeft te zijn. Het kussen is ingezet als metafoor voor de zachte landing die je ervaart als je verzekerd bent bij Allsecur

Media- en middelenstrategie

Een geïntegreerde campagne bestaande uit Tv, radio, print, outdoor, banners, guerrilla en PR. Met als eindejaar resultaat een top 3 positie in het directe kanaal van autoverzekeringen. De extra buzz en PR rondom de campagne kwam tot uitdrukking in het tv programma Mooi! Weer De Leeuw waar kijkers zelf konden ervaren wat een zachte landing met je doet. Maar ook de muziek van deze campagne ‘Heartbeat’ resulteerde in een ware hit. AllSecur 30" commercial Jump
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken