Jumbo’s Unieke Vliegtuigactie

Jumbo Supermarkten / Selmore

Bekijk deze campagne op pagina 507 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Jumbo Supermarkten
Titel
Jumbo vliegtuig campagne
Bureau
Selmore
Account
Emilie van Dijk, Olivier Koning
Copy
Tomas Minken, Bas Korsten
Art
Albert Vegers, Michael Jansen
Opdrachtgever
Ruud Huitenga, Colette Cloosterman
Film/Productiemaatschappij
Comrad
RTV-producer
Emilie van Dijk
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Jumbo Supermarkten
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Op een unieke manier bouwen aan het Jumbo-merk en de Unieke Jumbo Formule-campagne.

Doelgroep

Transavia-reizigers tijdens de zomervakantieperiode 2007.

Strategie/Concept

De in 2006 gestarte campagne ‘de Unieke Jumbo Formule’ op een nietalledaagse manier uitbouwen. Jumbo staat bekend als de supermarkt die alles nét even anders doet.

Media- en middelenstrategie

Middels het inzetten van de gehele Transavia-vloot (31 vliegtuigen) als medium heeft Jumbo gedurende de gehele zomer van 2006 op opvallende wijze gecommuniceerd en een unieke aanvulling op de tv-campagne kunnen geven. Met een on-board tv-commercial waarin Jumbo haar eigen ‘flight-safety’-instructies de revue liet passeren, het beplakken van de gehele buitenkant van een beperkt aantal vliegtuigen, het bedrukken van de headrest-covers en een eigen Jumbo-brochure was Jumbo gedurende 4 maanden bij zo’n 2,1 miljoen reizigers de hele heen- én terugreis aanwezig.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen