Jumbo’s Unieke Vliegtuigactie

Jumbo’s Unieke Vliegtuigactie

Categorie
Retail
Adverteerder
Jumbo Supermarkten
Bureau
Selmore
Jaar
2007
Paginanummer
507

Doelstelling

Op een unieke manier bouwen aan het Jumbo-merk en de Unieke Jumbo Formule-campagne.

Doelgroep

Transavia-reizigers tijdens de zomervakantieperiode 2007.

Concept

De in 2006 gestarte campagne ‘de Unieke Jumbo Formule’ op een nietalledaagse manier uitbouwen. Jumbo staat bekend als de supermarkt die alles nét even anders doet.

Media- en middelenstrategie

Middels het inzetten van de gehele Transavia-vloot (31 vliegtuigen) als medium heeft Jumbo gedurende de gehele zomer van 2006 op opvallende wijze gecommuniceerd en een unieke aanvulling op de tv-campagne kunnen geven. Met een on-board tv-commercial waarin Jumbo haar eigen ‘flight-safety’-instructies de revue liet passeren, het beplakken van de gehele buitenkant van een beperkt aantal vliegtuigen, het bedrukken van de headrest-covers en een eigen Jumbo-brochure was Jumbo gedurende 4 maanden bij zo’n 2,1 miljoen reizigers de hele heen- én terugreis aanwezig.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken