JUMBO MERKBELEVING OVER DE HELE BREEDTE

JUMBO MERKBELEVING OVER DE HELE BREEDTE

Categorie
Retail
Adverteerder
Jumbo Supermarkten B.V.
Bureau
VVO2 Retailcommunicatie
Jaar
2009
Paginanummer
518

Doelstelling

In alle uitingsvormen van de communicatie (merk, formule, thema en actie) bouwen aan een krachtig, verrassend maar consistent beeld van Jumbo om het merk te laden en de herkenbaarheid te vergroten om zodoende voorkeur te creëren bij de (potentiële) klant.

Doelgroep

Alle bestaande en nieuwe klanten van Jumbo (primair). Andere stakeholders (secundair).

Concept

De beloftes van Jumbo doorvertalen naar eenvoudige, krachtige en herkenbare concepten. Ondanks de uiteenlopende doelstellingen van alle activiteiten en het gebruik in verschillende media, zetten we naast een passende sfeer ook een herkenbare look and feel neer die naadloos aansluit op de merkbeleving van Jumbo.

Media- en middelenstrategie

Afhankelijk van de doelstelling van een actie of campagne. Instore (POS en radio), print (dagblad), huis-aan-huis, internet (eigen site en bannering), radio, DM, buitenreclame. retail
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken