Jouw stijl van leven

Hartog Wonen / Living the brand

Bekijk deze campagne op pagina 504 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Hartog Wonen
Titel
Meubelwinkels
Bureau
Living the brand
Account
Joke Albers, Cindy Veldman
Copy
Frank Wertwijn
Art
Ton van Veen
Strateeg
Frank Wertwijn
Opdrachtgever
Henk Klop, Menno Mijnders
Film/Productiemaatschappij
Havasu Films
Editor
Allard Zoetman (MacGyver)
Muziek
Thrills
RTV-producer
Rinie Jansen, Eric Smit
Fotografie
Petra Steenkamer, Ton Bloetjes
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Hartog Wonen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Living the brand
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Sympathie creëren voor de winkelformule Hartog Wonen, waarbij het overbrengen van een ‘warm welkom’ zwaarder weegt dan het productaanbod. Verhogen van reclameherkenning en realiseren dat bezoekers van woonboulevards Hartog Wonen op hun ‘bezoeklijstje’ zetten.

Doelgroep

Bezoekers van woonboulevards, sociale klasse B/C.

Strategie/Concept

Om invulling te geven aan het Hartog Wonen thema ‘Jouw stijl van leven’, worden het brede assortiment, het actie-aanbod en de bijbehorende service gecommuniceerd via ‘characters’ zoals de verkoopster en de meubelbezorgers. Zij zijn de vaste presentatoren van activiteiten en bereiden zich (in de tv-commercial) ‘serieus’ voor op drukke tijden. Bezorgers komen bij concurrenten vrijwel nooit in beeld, maar bij Hartog Wonen benadrukken we met hun hoofdrol het grote belang van onze after-sales en klanttevredenheid.

Media- en middelenstrategie

Prominente aanwezigheid (mediabursts) in vier belangrijke actieperioden met een mix van regionale tv, regionale dagbladen, internet en instore media.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen