Jouw stijl van leven

Jouw stijl van leven

Categorie
Retail
Adverteerder
Hartog Wonen
Bureau
Living the brand
Jaar
2007
Paginanummer
504

Doelstelling

Sympathie creëren voor de winkelformule Hartog Wonen, waarbij het overbrengen van een ‘warm welkom’ zwaarder weegt dan het productaanbod. Verhogen van reclameherkenning en realiseren dat bezoekers van woonboulevards Hartog Wonen op hun ‘bezoeklijstje’ zetten.

Doelgroep

Bezoekers van woonboulevards, sociale klasse B/C.

Concept

Om invulling te geven aan het Hartog Wonen thema ‘Jouw stijl van leven’, worden het brede assortiment, het actie-aanbod en de bijbehorende service gecommuniceerd via ‘characters’ zoals de verkoopster en de meubelbezorgers. Zij zijn de vaste presentatoren van activiteiten en bereiden zich (in de tv-commercial) ‘serieus’ voor op drukke tijden. Bezorgers komen bij concurrenten vrijwel nooit in beeld, maar bij Hartog Wonen benadrukken we met hun hoofdrol het grote belang van onze after-sales en klanttevredenheid.

Media- en middelenstrategie

Prominente aanwezigheid (mediabursts) in vier belangrijke actieperioden met een mix van regionale tv, regionale dagbladen, internet en instore media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken