Jouw eigen woonstijl creëer je met KARWEI.

Jouw eigen woonstijl creëer je met KARWEI.

Categorie
Retail
Adverteerder
KARWEI
Bureau
Dedato
Jaar
2017
Paginanummer
322

Nominatie 2017

Doelstelling

Het imago van KARWEI veranderen: overtuigen dat KARWEI stijl begrijpt en jouw dus kan helpen om een mooi, eigentijds interieur te creëren. In evoked set komen in de volgende groepen: vloeren, verlichting, wand en raamdecoratie.

Doelgroep

Decoklusser (jongvolwassene, vaak vrouw, actief op social, trendgevoelig, inrichten en DIY's) Woonklusser (veelal man met gezin, 2de woning, kleine decoratieve klussen zoals vloer leggen)

Merkomschrijving

KARWEI is de decoratieve bouwmarkt voor de doe-het-zelver van nu. We willen mooi wonen echt bereikbaar maken voor jou.

Concept

KARWEI volgt de nieuwste interieurtrends al een tijdje op de voet. En die gaan over meer dan alleen meubels. Door slim te combineren maak je jouw interieur gezellig, modern of juist luxueus. Jouw eigen woonstijl. Van een visgraatvloer tot messing lampen en de juiste kleur op de muur, wij denken graag met je mee en inspireren je met de laatste 4 woonstijlen en combinaties.

Media- en middelenstrategie

1ste laag: TVC als doorlopend stijlstatement. 2de laag: Wonen in jouw eigen stijl. Middelen: online display, social en video, karwei.nl, NB, abri's, magazine IDEE, folders pop-up Utrecht Centraal en vtwonen beurs
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken