1ste laag: TVC als doorlopend stijlstatement. De TVC is een opvallend stijlstatement waarmee KARWEI wil breken met de standaard interieur commercial én bouwen aan haar imago. Het doel van de TVC is dat de consument KARWEI steeds betrouwbaarder gaat vinden op stijl, want interieur wordt steeds meer fashion. De spot is filmisch, groots en speels. De personages komen in een fantasievolle KARWEI wereld met allerlei interieurkeuzes, van vloeren tot verlichting. Ze ontdekken zo gelijk het assortiment van KARWEI en kiezen hun favorieten uit die je op het einde ziet in een echte woonkamer. Deze TVC loopt het hele kalenderjaar, ook gedurende het najaar (zie laag 2).
2de laag cross-mediale najaarscampagne: Wonen in jouw eigen stijl. Hier presenteren we de nieuwe collectie in 4 woonstijlen én laten we zien hoe je zo'n stijl ook echt zelf maakt. Middelen: online advertising display, social en video, karwei.nl, nieuwsbrieven, abri's, eigen inspiratiemagazine IDEE, pop-ups op Utrecht Centraal met woonstijl City Loft en vtwonen beurs met woonstijl Artist Home, wekelijkse activerende folders met elk week focus op een andere woonstijl haalbaar maken.