Jouw boodschap, door Fleurop gebracht.

Jouw boodschap, door Fleurop gebracht.

Categorie
Retail
Adverteerder
FLEUROP INTERFLORA NEDERLAND
Bureau
Wubbe
Jaar
2014
Paginanummer
347

Doelstelling

Stimuleren van bloemenverkoop via Fleurop.nl

Doelgroep

Boodschappers tussen 20 en 49 jaar, met een focus op vrouwen.

Concept

Een persoonlijke boodschap breng je pas écht goed over via de Fleurop bloemist: 'Jouw boodschap, door Fleurop gebracht'. Letterlijk in dit geval. De bloemist heeft ineens de stem van de gever.

Media- en middelenstrategie

De campagne richt zich op belangrijke geef-momenten en op het creëren van nieuwe geef-momenten. Afhankelijk van het moment werd steeds een nieuwe middelenmix gekozen. Een mix van tv met diverse gerichte media, zoals bannering, narrowcasting en POS.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken