Jouw boodschap, door Fleurop gebracht.

FLEUROP INTERFLORA NEDERLAND / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 347 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
FLEUROP INTERFLORA NEDERLAND
Titel
Bloemen
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes
Copy
Marc van der Haar
Art
Daniël Reintjes, Marcel van Zwieten
Strateeg
Gilbert Witjes, Bas van Haren
Opdrachtgever
Hilde van Oostende
Film/Productiemaatschappij
LUKKIEN
In samenwerking met
Fox on the Run
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van FLEUROP INTERFLORA NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Stimuleren van bloemenverkoop via Fleurop.nl

Doelgroep

Boodschappers tussen 20 en 49 jaar, met een focus op vrouwen.

Strategie/Concept

Een persoonlijke boodschap breng je pas écht goed over via de Fleurop bloemist: 'Jouw boodschap, door Fleurop gebracht'. Letterlijk in dit geval. De bloemist heeft ineens de stem van de gever.

Media- en middelenstrategie

De campagne richt zich op belangrijke geef-momenten en op het creëren van nieuwe geef-momenten. Afhankelijk van het moment werd steeds een nieuwe middelenmix gekozen. Een mix van tv met diverse gerichte media, zoals bannering, narrowcasting en POS.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen