JONGE LEEUWEN bestaat uit een online platform met interactieve voetbalvideo's, spellen die je kunt spelen met Hyves-vrienden en persoonlijke aandacht van Oranje-spelers en de bondscoach. Op de website kunnen jongens en meisjes hun eigen teamboek aanmaken met de officiële KNVB standen, wedstrijdinformatie en foto's. Jonge Leeuwen is elke week op tv te zien op Disney XD. Alle items uit het programma zijn ook te vinden op YouTube en jongeleeuwen.nl. Naast deze crossmediale content worden er exclusieve voetbalactiviteiten georganiseerd voor de leden van het platform. Onder andere de Kidspersconferentie met vragen aan de bondscoach in Huis ter Duin, de Jonge Leeuwen selectie in een volle Kuip tegen Feyenoord F1 en de Voetbal Vaderdag met Giovanni van Bronckhorst en andere trainers van de KNVB in De Kuip. Ook ontwikkelde ING een viral om het platform te promoten met ca. 200.000 views op YouTube, Telegraaf.nl en Dumpert en 450.000 kijkers bij het tv-programma Voetbal International. Inmiddels heeft Jonge Leeuwen sinds de lancering in mei 2011 al ruim 65.000 leden, is het tv-programma door meer dan 789.270 kinderen binnen de doelgroep (56%) bekeken en zijn er op Hyves bijna 1.000.000 kinderen binnen de doelgroep (70%) bereikt.