Join the future of general lighting

Philips Lighting / Red Urban

award
Winnaar 2010

Bekijk deze campagne op pagina 64 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Philips Lighting
Titel
Lighting
Bureau
Red Urban
Account
Michael Willems, Koen de Groot
Copy
Robert Hagendoorn (CD)
Art
Jelle Kolleman (CD), Alex Costantinou (Design)
Strateeg
Robert Hagendoorn, Roen Roomberg
Opdrachtgever
Annemieke Korff-Prins, Jaouad L’Oihmi
In samenwerking met
Bovil DDB, Imago Reclame
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Philips Lighting
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Red Urban
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business winnaars

Business-to-Business

Doelstelling

Veel professionele LED oplossingen maken de hooggespannen verwachtingen nog niet waar. De nieuwe LED oplossingen van Philips Lighting wel, echter de doelgroep is zich daar niet bewust van.

Doelgroep

Technical Specifiers, een kleine groep gespecialiseerde lighting professionals die door slechte ervaringen bijzonder sceptisch zijn geworden over het specificeren van LED in nieuwe projecten.

Strategie/Concept

Technical Specifiers actief betrekken bij de toekomst van general lighting. In een videoboodschap stelt CEO Philips Lighting, Rudy Provoost Technical Specifiers één vraag: Is LED klaar voor general lighting? Op Ledmasterclass.com deelden zij hun mening en hun LED issues. De 5 meest gestemde LED issues waren onderwerp van een LED Masterclass op de grootste Europese beurs voor Lighting professionals.

Media- en middelenstrategie

Via online en offline advertising werd de doelgroep bereikt. Op LEDmasterclass.com gingen bezoekers de dialoog aan met elkaar. In de exclusieve LinkedIn group bleven ze op de hoogte van de discussie en de Masterclass.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen