Joe Public zet nu ook Take-Away producties op de kaart

Joe Public zet nu ook Take-Away producties op de kaart

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
JOE PUBLIC TAKE-AWAY ADVERTISING
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2016
Paginanummer
367

Doelstelling

Introduceren van Joe Public Shoot; het eigen productielabel van Joe Public Take-Away Advertising.

Doelgroep

Alle marketing- en communicatieprofessionals die te maken hebben met (te) hoge productiekosten.

Concept

Inzicht: Budgetten nemen af, maar door snellere wear-out van commercials neemt de roep om meer filmpjes juist toe. Daarom haalt Joe Public met Joe Public Shoot een schakel uit de keten en worden filmproducties in eigen beheer geproduceerd en geregisseerd, zowel voor TV als internet. Klanten kunnen kiezen uit Rare, Medium, Well-done en African Braai. Voor de campagne laten we zien hoe freelance regie-legende Hans van Rijs uit het bejaardentehuis werd gered om de eerste Shoot-productie te regisseren.

Media- en middelenstrategie

Joe Public Shoot wordt voor 90% met eigen middelen geïntroduceerd: een zelf geproduceerde viral, actiesite, interactieve banners en billboards (+45k views) en interviews. Dit leidt tot een vliegende start; bijna 90% van alle tv-producties in 2016 werden door Joe Public Shoot gerealiseerd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken