Jillz Fashion Dilemma

JILLZ - HEINEKEN NEDERLAND / ACHTUNG!

Bekijk deze campagne op pagina 366 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
JILLZ - HEINEKEN NEDERLAND
Bureau
ACHTUNG!
Account
Annabelle Klop
Copy
Mark Muller, Bert Marissen, Alexis Jabour
Art
Mark Muller, Bert Marissen, Alexis Jabour
Strateeg
Boris Nihom & Sandra Molin
Opdrachtgever
Bram Westenbrink, Brigitte Rutten-Wilbrink en Pauline Jaszewski
Film/Productiemaatschappij
Tim Satony (Boomerang Motion), Zelf-Spot
Editor
ACHTUNG! (activatie video), Boomerang Motion (influencer video’s) & Zelf-spot (after video)
Muziek
Massive Music
RTV-producer
Ralph de Haan & Tessa Robijns (Achtung), Kim Trap (Boomerang Motion) & Sophie Voerman (Boomerang Create)
Fotografie
Nanda Hagenaars (Boomerang Create)
Illustraties
Roy van Dijk
In samenwerking met
Iconic Studios, Boomerang Create / Motion, Starcom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van JILLZ - HEINEKEN NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACHTUNG!
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Zeven jaar na introductie was het voor Jillz tijd voor iets nieuws. Een nieuw merk idee (Sweet, But Not That Sweet) en een insight gedreven campagne, gaven het merk weer glans en verhoogde de brand engagement.

Doelgroep

Energieke, stoere, onafhankelijke vrouwen

Strategie/Concept

Er wordt van je verwacht alles te delen met je vriendinnen, maar sommige dingen wil je voor jezelf houden. Jillz daagt je uit om te doen wat je écht wilt. Iedere week geven we een party outfit weg. Ben jij SWEET en geef je de outfit aan een vriendin (tag naam van vriendin)? Of ben jij NOT THAT SWEET en hou je het lekker voor jezelf (tag jezelf)?

Media- en middelenstrategie

Een wekelijks terugkerend dilemma via Facebook en Instagram, aangejaagd door fashion influencers, voor extra impact en relevantie. Door vrienden elkaar te laten taggen verspreidde de campagne zich razendsnel. Afsluitend organiseerden we een 'meet and greet' voor de winnaressen en de influencers en publiceerden de afterfilm op social. De campagne sloot aan bij de merkfilm met als onderwerp 'shopping'.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen