Jillz Fashion Dilemma

Jillz Fashion Dilemma

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
JILLZ - HEINEKEN NEDERLAND
Bureau
ACHTUNG!
Jaar
2016
Paginanummer
366

Doelstelling

Zeven jaar na introductie was het voor Jillz tijd voor iets nieuws. Een nieuw merk idee (Sweet, But Not That Sweet) en een insight gedreven campagne, gaven het merk weer glans en verhoogde de brand engagement.

Doelgroep

Energieke, stoere, onafhankelijke vrouwen

Concept

Er wordt van je verwacht alles te delen met je vriendinnen, maar sommige dingen wil je voor jezelf houden. Jillz daagt je uit om te doen wat je écht wilt. Iedere week geven we een party outfit weg. Ben jij SWEET en geef je de outfit aan een vriendin (tag naam van vriendin)? Of ben jij NOT THAT SWEET en hou je het lekker voor jezelf (tag jezelf)?

Media- en middelenstrategie

Een wekelijks terugkerend dilemma via Facebook en Instagram, aangejaagd door fashion influencers, voor extra impact en relevantie. Door vrienden elkaar te laten taggen verspreidde de campagne zich razendsnel. Afsluitend organiseerden we een 'meet and greet' voor de winnaressen en de influencers en publiceerden de afterfilm op social. De campagne sloot aan bij de merkfilm met als onderwerp 'shopping'.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken