Jij Blij, Wij Blij

Jij Blij, Wij Blij

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
SIMYO
Bureau
Kokoro
Jaar
2019
Paginanummer
115

Doelstelling

Brede bekendheid van het unieke merkverhaal van Simyo, mensen een positief gevoel geven over het merk Simyo en klanten trots maken dat ze klant zijn bij Simyo.

Doelgroep

Potentiële klanten (bewuste Sim Only gebruikers) en bestaande klanten.

Merkomschrijving

Simyo is al jaren op rij de klantvriendelijkste mobiele provider van Nederland. En dat word je niet zomaar. Simyo gaat namelijk niet voor eigen gewin maar heeft een andere drive: het blij maken van mensen. Met haar producten, klantenservice en communicatie. En dat is uniek in de telecomwereld.

Concept

In plaats van het unieke merkverhaal te vertellen, kunnen we het ook laten voelen. Dat doen we op een échte feel good manier. In verschillende scènes zien we situaties waarin mensen elkaar blij maken. Binnen én buiten de Simyo context. Uit het leven gegrepen, authentiek en oprecht.

Media- en middelenstrategie

De campagne ging live toen Simyo net weer was uitgeroepen tot klantvriendelijkste mobiele provider. Om herkenning en merkbekendheid te helpen werd er zwaarder ingezet op verschillende online media: video, display, Facebook en Instagram feed & stories, social activaties en de Simyo website.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken