Uit tientallen interviews met medewerkers door de organisatie heen, bleek één opvallende overeenkomst tussen al die verschillende mensen binnen de groep (Delta Lloyd, OHRA, ABN AMRO Verzekeringen): ze werken er heel graag. Omdat ze het gevoel hebben echt zichzelf te kunnen zijn en daardoor beter tot hun recht komen. Kunnen excelleren. In de nieuwe arbeidsmarktcampagne staan de eigen medewerkers dan ook centraal. Letterlijk, want voor de nieuwe campagne zijn zo'n 200 medewerkers gefotografeerd en gefilmd. Als zichzelf. Niet gekunsteld, geen franje, gewoon zoals ze zijn. Zodat je werkelijk kunt zien hoe DLG is. Een mooie mix aan mensen. Mensen die keihard werken voor de klant, gedreven professionals zijn, willen groeien, maar vooral zichzelf zijn. Het geeft de doelgroep op de arbeidsmarkt een eerlijk en authentiek beeld van wat ze bij DLG kunnen verwachten. Een zelfbewust bedrijf met gezonde ambities. Met ruimte voor het individu en oog voor elkaar. Een werkgever met de overtuiging dat je het beste presteert als je jezelf kunt zijn. Omdat je je dan pas kunt ontwikkelen in een richting die bij je past. En daardoor de beste bijdrage levert aan de organisatie.