Jezelf zijn bij Delta Lloyd Groep

Delta Lloyd Groep / ACA Communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 430 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Delta Lloyd Groep
Titel
verzekeringen, pensioenen, bankieren en beleggen
Bureau
ACA Communicatie
Account
Kitty Schieck, Mariska Kleiss
Copy
Gabriel Snuverink, Jules Warnies
Art
Palle Dirks, Oscar Busman
Strateeg
Gabriel Snuverink, Kitty Schieck
Opdrachtgever
Mascha van Wijnen, Michiel Gobes, Bettina van Veen, Stephanie Bouman
Film/Productiemaatschappij
Deep Thought
Muziek
stock
Fotografie
Martijn Steiner Lovisa
In samenwerking met
Netwerven (bouw website, SEA)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Delta Lloyd Groep
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA Communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Een positief werkgevers- en groepsimago en hogere top-of-mind positie opbouwen bij de arbeidsmarktdoelgroepen, met Delta Lloyd Groep als hoofdafzender. Werving van 200 tot 300 medewerkers per jaar.

Doelgroep

Primair: professionals met mbo/hbo/wo-opleiding en min. 3 jaar ervaring in disciplines o.g.v. ict, finance, verzekeren, actuariaat, marketing of sales, en (bijna) afgestudeerde WO-masters / potentiële trainees Management, Insurance Risk en Finance. Secundair: de eigen medewerkers van Delta Lloyd Groep.

Strategie/Concept

Uit tientallen interviews met medewerkers door de organisatie heen, bleek één opvallende overeenkomst tussen al die verschillende mensen binnen de groep (Delta Lloyd, OHRA, ABN AMRO Verzekeringen): ze werken er heel graag. Omdat ze het gevoel hebben echt zichzelf te kunnen zijn en daardoor beter tot hun recht komen. Kunnen excelleren. In de nieuwe arbeidsmarktcampagne staan de eigen medewerkers dan ook centraal. Letterlijk, want voor de nieuwe campagne zijn zo'n 200 medewerkers gefotografeerd en gefilmd. Als zichzelf. Niet gekunsteld, geen franje, gewoon zoals ze zijn. Zodat je werkelijk kunt zien hoe DLG is. Een mooie mix aan mensen. Mensen die keihard werken voor de klant, gedreven professionals zijn, willen groeien, maar vooral zichzelf zijn. Het geeft de doelgroep op de arbeidsmarkt een eerlijk en authentiek beeld van wat ze bij DLG kunnen verwachten. Een zelfbewust bedrijf met gezonde ambities. Met ruimte voor het individu en oog voor elkaar. Een werkgever met de overtuiging dat je het beste presteert als je jezelf kunt zijn. Omdat je je dan pas kunt ontwikkelen in een richting die bij je past. En daardoor de beste bijdrage levert aan de organisatie.

Media- en middelenstrategie

DLG is 3 jaar niet zichtbaar geweest op de arbeidsmarkt. Daarom is voor de start van de campagne in het vierde kwartaal van 2011 gekozen voor zichtbaarheid door inzet van radio en outdoor (breed). En een stevige inzet van online advertising (gericht). Alles verwijst naar de vernieuwde site www.werkenbijdeltalloydgroep.nl

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen