Het imago van de bancaire sector draagt niet bij aan de aantrekkingskracht van de Rabobank als werkgever. We moeten een doelgroep bereiken die wil bijdragen aan een betere wereld, maar een bank niet als vanzelfsprekende plek ziet om dit te doen. Gecombineerd met de grote wervingsbehoefte en schaarste op de arbeidsmarkt, vraagt dit om een serieuze aanpak. Daarom voegen we werkgeverschap als pilaar toe aan het overkoepelende merk. Met het werkgeversmerk dichten we de kloof tussen perceptie en realiteit. We laten zien dat onze missie een grote, maar geen loze belofte is. Onze bewijslast: collega's die invulling geven aan onze missie. Zij vertellen met inhoudelijke, persoonlijke en vooral concrete verhalen hoe ze zichzelf, de bank en de wereld verbeteren. Met kleine en grote initiatieven, lokaal en internationaal. De verhalen koppelen vakinhoud en mentaliteit aan impact. Samen tonen ze de coöperatieve mentaliteit van de Rabobank. Zo laten we die grootse missie voor ons werken.