Je ticket naar…

Je ticket naar…

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
TRAVIX INTERNATIONAL (CHEAPTICKETS.NL/BE)
Bureau
Kokoro
Jaar
2019
Paginanummer
386

Doelstelling

Het vergroten van de merkbekendheid, merkoverweging en merkvoorkeur. Voortbouwend op de positieve effecten van de bestaande merkcampagne.

Doelgroep

Reizigers van alle leeftijden die losse tickets boeken in plaats van pakketreizen.

Merkomschrijving

CheapTickets.nl/be is een van de grootste vliegticketaanbieders van Nederland en België. De vergelijkingssite biedt alle airlines en alle bestemmingen overzichtelijk op één plek.

Concept

"Je ticket naar..." Achter elk ticket schuilt een uniek verhaal. Door in te zoomen op persoonlijke redenen om te vliegen, geven we vliegtickets boeken via CheapTickets meer betekenis. Zoals twee comic fanaten die helemaal zichzelf kunnen zijn op een buitenlandse Comic Con.

Media- en middelenstrategie

De TVC ging live in de herfst, het seizoen waarin veel mensen weer over reizen gaan nadenken. Het bereik werd verder vergroot via pre-rolls op YouTube en display ads. Ook werden influencers ingezet op Instagram die hun persoonlijke redenen om te reizen deelden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken