Je ticket naar liefde, geluk en succes vind je op CheapTickets.nl/be

TRAVIX INTERNATIONAL (CHEAPTICKETS.NL/BE) / KOKORO Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 428 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
TRAVIX INTERNATIONAL (CHEAPTICKETS.NL/BE)
Bureau
KOKORO Amsterdam
Account
Karin van Dalen, Frieda Ulsamer de Waard, Rob-Jan Hendriks.
Copy
Lynsey Schouten, Simone van 't Zelfde.
Art
Wouter Vanhaeren, Fenna Hibma.
Strateeg
Rik Heijmen, Caroline van Hoof.
Opdrachtgever
Thomas Wolters, Joost de Wit.
Film/Productiemaatschappij
KOKORO Amsterdam inhouse o.l.v. CariolaProductie, Alain Friedrichs (regie).
Editor
Patrick Schonewille.
Muziek
Melcher Meirmans, Nando Eweg (REC Sound).
RTV-producer
Cariola van Beek.
Illustraties
Rolf van Slooten, Hylke Banga.
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TRAVIX INTERNATIONAL (CHEAPTICKETS.NL/BE)
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van KOKORO Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

De spontane merkbekendheid en merkoverweging van CheapTickets.nl/be vergroten. Daarnaast streeft CheapTickets.nl/be naar een toename van sales en een verlaging van de cost of acquisition.

Doelgroep

Iedereen die een vliegreis nodig heeft.

Strategie/Concept

Achter elk vliegticket schuilt een uniek verhaal. Of je nu op zoek gaat naar de roots van je vader of eindelijk die wereldreis gaat maken die er nooit van kwam. Al deze verhalen beginnen met het boeken van een ticket. Door in te zoomen op verschillende, persoonlijke redenen om te vliegen, laten we de betekenisvolle bestemming zien achter de vliegtickets die worden geboekt op CheapTickets.nl/be.

Media- en middelenstrategie

Naast online video en social is er ook TV ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen