Je ticket naar liefde, geluk en succes vind je op CheapTickets.nl/be

Je ticket naar liefde, geluk en succes vind je op CheapTickets.nl/be

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
TRAVIX INTERNATIONAL (CHEAPTICKETS.NL/BE)
Bureau
KOKORO Amsterdam
Jaar
2018
Paginanummer
428

Doelstelling

De spontane merkbekendheid en merkoverweging van CheapTickets.nl/be vergroten. Daarnaast streeft CheapTickets.nl/be naar een toename van sales en een verlaging van de cost of acquisition.

Doelgroep

Iedereen die een vliegreis nodig heeft.

Merkomschrijving

CheapTickets.nl/be gelooft dat de voorpret rond het boeken van een trip niet moet worden overschaduwd door negatieve gevoelens als stress of onzekerheden. Op het gebruiksvriendelijke, state-of-the-art online boekingsplatform vergelijk en boek je alle bestemmingen en airlines. Daarom is CheapTickets.nl/be dé plek waar je je ideale ticket naar liefde, geluk en succes vindt.

Concept

Achter elk vliegticket schuilt een uniek verhaal. Of je nu op zoek gaat naar de roots van je vader of eindelijk die wereldreis gaat maken die er nooit van kwam. Al deze verhalen beginnen met het boeken van een ticket. Door in te zoomen op verschillende, persoonlijke redenen om te vliegen, laten we de betekenisvolle bestemming zien achter de vliegtickets die worden geboekt op CheapTickets.nl/be.

Media- en middelenstrategie

Naast online video en social is er ook TV ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken