Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar

NVM WONEN / ETCETERA

Bekijk deze campagne op pagina 162 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
NVM WONEN
Bureau
ETCETERA
Account
ETCETERA
Copy
ETCETERA
Art
ETCETERA
Strateeg
ETCETERA
Opdrachtgever
Estelle de Thouars, Annebelle van der Kloet, Marjolijn van der Stoep
Film/Productiemaatschappij
DPPLR, PostOffice
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NVM WONEN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ETCETERA
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Voor haar leden (ruim 4.200 makelaars/taxateurs) toegevoegde waarde scheppen zodat zij optimale dienstverlening kunnen leveren en zodoende de voorkeur voor de NVM-makelaar vergroten. Trots creëren bij de NVM-makelaars.

Doelgroep

NVM-leden en klanten met de intentie om in de komende 12 maanden een woning te (ver)kopen.

Strategie/Concept

Waar iedereen in communicatie het clichébeeld van de makelaar laat zien, lanceerden wij de campagne 'Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar' met "Jip de Huismus" als ambassadeur van de NVM. Jip is gek op huizen, vliegt dag in, dag uit over de daken van Nederland en heeft daardoor letterlijk en figuurlijk een perfect overzicht van het huizenaanbod. Jip is daarmee dé spokesman van NVM geworden en vertelt heel Nederland maar al te graag over de vele meerwaarden van NVM-makelaars.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd eerst gelanceerd onder 27 regiokantoren. Ze kregen de beschikking over een toolkit om zo de landelijke campagne lokaal te ondersteunen. Massamediaal zetten we tv in, aangevuld met online/social video, en displaybannering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen