Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar

Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NVM WONEN
Bureau
ETCETERA
Jaar
2018
Paginanummer
162

Doelstelling

Voor haar leden (ruim 4.200 makelaars/taxateurs) toegevoegde waarde scheppen zodat zij optimale dienstverlening kunnen leveren en zodoende de voorkeur voor de NVM-makelaar vergroten. Trots creëren bij de NVM-makelaars.

Doelgroep

NVM-leden en klanten met de intentie om in de komende 12 maanden een woning te (ver)kopen.

Merkomschrijving

NVM is de grootste vereniging voor makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen.

Concept

Waar iedereen in communicatie het clichébeeld van de makelaar laat zien, lanceerden wij de campagne 'Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar' met "Jip de Huismus" als ambassadeur van de NVM. Jip is gek op huizen, vliegt dag in, dag uit over de daken van Nederland en heeft daardoor letterlijk en figuurlijk een perfect overzicht van het huizenaanbod. Jip is daarmee dé spokesman van NVM geworden en vertelt heel Nederland maar al te graag over de vele meerwaarden van NVM-makelaars.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd eerst gelanceerd onder 27 regiokantoren. Ze kregen de beschikking over een toolkit om zo de landelijke campagne lokaal te ondersteunen. Massamediaal zetten we tv in, aangevuld met online/social video, en displaybannering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken