Je komt verder als je flex bent

DPA / Only

Bekijk deze campagne op pagina 443 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
DPA
Titel
DPA
Bureau
Only
Account
Marieke de Klein, Eva van Hilst
Copy
Joeri Bakker
Art
Alies Vinkenborg, Harry Puts
Strateeg
Marcel Rijkenberg
Opdrachtgever
Peter Smit, Alexander Reuvers, Joyce Dollée, Adriaan van Rijswijk
Film/Productiemaatschappij
LOVO films, Annemarie Vandeputte, Postproductie Nozon
Editor
Valkiezer, Teun Rietveld
Muziek
Massive Music
RTV-producer
Françoise Tanis
Fotografie
Joop Beerling
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DPA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Only
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Mensen prikkelen om over te stappen van een vaste baan naar DPA (detacheerder).

Doelgroep

Mensen die in hun tweede of derde baan zitten en twijfelen hoe ze met hun loopbaan verder moeten.

Strategie/Concept

Dat onderhuidse gevoel van veel mensen, dat ze in een vaste baan niet meer dat kunnen bijdragen wat ze eigenlijk kunnen, wordt in communicatie manifest gemaakt. Daarbij maken we gebruik van de herkenning die mensen hebben bij het idee dat ze niet graag tot het meubilair van de werkgever gaan behoren. Op die manier zetten we mensen een spiegel voor en geven we potentiële kandidaten voor DPA het laatste duwtje in de rug: “Hoor jij al bij het meubilair of ben je flex?”

Media- en middelenstrategie

Tv-commercial ingezet vanuit impact (spiegel voorhouden) en snelle bereiksopbouw. Aansluitend gevolgd door radiocampagne voor verdieping boodschap: benoemen specifieke voordelen DPA. Tegelijkertijd ook de internetsite en de huisstijl aangepast, waarbij flexibiliteit centraal staat.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen