Je komt verder als je flex bent

Je komt verder als je flex bent

Categorie
Personeel
Adverteerder
DPA
Bureau
Only
Jaar
2007
Paginanummer
443

Doelstelling

Mensen prikkelen om over te stappen van een vaste baan naar DPA (detacheerder).

Doelgroep

Mensen die in hun tweede of derde baan zitten en twijfelen hoe ze met hun loopbaan verder moeten.

Concept

Dat onderhuidse gevoel van veel mensen, dat ze in een vaste baan niet meer dat kunnen bijdragen wat ze eigenlijk kunnen, wordt in communicatie manifest gemaakt. Daarbij maken we gebruik van de herkenning die mensen hebben bij het idee dat ze niet graag tot het meubilair van de werkgever gaan behoren. Op die manier zetten we mensen een spiegel voor en geven we potentiële kandidaten voor DPA het laatste duwtje in de rug: “Hoor jij al bij het meubilair of ben je flex?”

Media- en middelenstrategie

Tv-commercial ingezet vanuit impact (spiegel voorhouden) en snelle bereiksopbouw. Aansluitend gevolgd door radiocampagne voor verdieping boodschap: benoemen specifieke voordelen DPA. Tegelijkertijd ook de internetsite en de huisstijl aangepast, waarbij flexibiliteit centraal staat.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken