Je hebt er maar één…

Je hebt er maar één…

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
BERGMAN CLINICS
Bureau
The Valley
Jaar
2018
Paginanummer
179

Doelstelling

Bergman Clinics positioneren als verzekerd alternatief voor ziekenhuizen

Doelgroep

Iedereen die planbare medisch zorg nodig heeft

Merkomschrijving

Bergman Clinics maakte naam in cosmetische chirurgie. De afgelopen jaren transformeerde het succesvol tot focuskliniek voor planbare medische zorg (oog, heup, etc.).

Concept

Patiënten weten vaak niet dat ze een keuze hebben in zorgaanbieders. Ze vertrouwen op hun huisarts, bespreken de mogelijkheden niet én denken bij Bergman Clinics vooral aan cosmetische ingrepen. Hardnekkig onbewust gedrag. Dit doorbreek je alleen door bewustwording te realiseren: kies bewust voor de best passende zorgaanbieder voor jou. Soms is dat het ziekenhuis, soms Bergman Clinics. Je hebt maar één lichaam; ga er bewust mee om. De stijl van de campagne is ongekend voor de sector. Ver van de steriele medische vormtaal. De campagne heeft gezorgd voor een flinke toename van het propositiebegrip. En qua omzet voor een prachtig jaar dat is bekroond met een fusie met de marktleider die uiteraard de naam Bergman Clinics zal gaan dragen.

Media- en middelenstrategie

TVC, print, radio, OOH, display
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken