Je had nu ook in de bioscoop kunnen zitten

Je had nu ook in de bioscoop kunnen zitten

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
PATHé
Bureau
Onze kapel
Jaar
2018
Paginanummer
418

Doelstelling

Vrije tijd is schaars en er zijn steeds meer mogelijkheden om je vrije tijd in te vullen. Het merk Pathé wil synoniem zijn voor een leuke en bijzondere invulling van je vrije tijd.

Doelgroep

Ondernemende filmfans en prijsbewuste gezelligheidszoekers.

Merkomschrijving

Met een ultieme bioscoopervaring kun je iets leuks toevoegen aan het leven van alledag. Even tussendoor, gezellig met de kinderen of als avondje uit. Dat geeft ontspanning of gewoon plezier. Pathé maakt van een gewone dag, een bijzondere dag.

Concept

Of je nu op de bus zit, door je tijdlijn zit te scrollen of thuis zit te zappen. Je had nu ook in de bioscoop kunnen zitten. Met deze tip inspireren we mensen om van te genieten van je vrije tijd bij Pathé. Want dat is toch echt een stuk leuker dan in de file staan.

Media- en middelenstrategie

Tijdens de herfstvakantie zorgde OOH voor zichtbaarheid en nieuwsgierigheid. Om mensen direct te activeren met specifieke filmtips zetten we radiocommercials, social media en online advertising in. Voor conversie werden SEA, Facebook, nieuwsbrief, H-a-H en online re-targetting ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken