Je had nu ook in de bioscoop kunnen zitten

PATHé / Onze kapel

Bekijk deze campagne op pagina 418 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
PATHé
Bureau
Onze kapel
Account
Simone van Diemen
Copy
Martin de Rooij
Art
Idje van den Boom, Mardien Vink
Strateeg
Rob Hoogeveen, Frits Drijver
Opdrachtgever
Susanne Damen
Muziek
Wouter Verhulst (The Soundary)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van PATHé
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Onze kapel
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Vrije tijd is schaars en er zijn steeds meer mogelijkheden om je vrije tijd in te vullen. Het merk Pathé wil synoniem zijn voor een leuke en bijzondere invulling van je vrije tijd.

Doelgroep

Ondernemende filmfans en prijsbewuste gezelligheidszoekers.

Strategie/Concept

Of je nu op de bus zit, door je tijdlijn zit te scrollen of thuis zit te zappen. Je had nu ook in de bioscoop kunnen zitten. Met deze tip inspireren we mensen om van te genieten van je vrije tijd bij Pathé. Want dat is toch echt een stuk leuker dan in de file staan.

Media- en middelenstrategie

Tijdens de herfstvakantie zorgde OOH voor zichtbaarheid en nieuwsgierigheid. Om mensen direct te activeren met specifieke filmtips zetten we radiocommercials, social media en online advertising in. Voor conversie werden SEA, Facebook, nieuwsbrief, H-a-H en online re-targetting ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen