Je haalt het met Peddler

Je haalt het met Peddler

Categorie
Retail
Adverteerder
PEDDLER
Bureau
Lijm Amsterdam
Jaar
2021
Paginanummer
349

Doelstelling

Mede door de opkomst van online shoppen staan lokale winkeliers onder zware druk. Peddler is een platform waar lokale winkeliers hun producten kunnen aanbieden, Peddler regelt dezelfdedag nog de bezorging. Deze campagne introduceert Peddler in drie steden met als doelstelling: naamsbekendheid van Peddler als duurzaam winkel alternatief en stijging van 400% in orders

Doelgroep

Toekomst bewuste randstedelijken voornamelijk Millenials en Gen Z

Merkomschrijving

Peddler is een duurzame startup die producten van lokale ondernemers binnen één dag bezorgt. De ambitite is om landelijk dekkend te worden

Concept

“Je haalt het met Peddler" staat voor de duizenden producten op het platform én voor de tijdsbesparing die het platform je oplevert. De campagne is voor elke stad geoptimaliseerd en volgt het touch-tell-sell principe. We zien BN'ers met een product naar keuze om de aandacht te trekken. Het vervolg is gericht op het gigantische aanbod van Peddler. Middels retargeting gaan we over tot aankoop. Dit alles wordt ondersteund door een slim PR plan.

Media- en middelenstrategie

Een campagne aangepast op verschillende steden die uitgezet werd via (D)OOH, social, SEA en in store
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken