Je gaat lekker

Je gaat lekker

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FRIESLANDCAMPINA
Bureau
LEMZ
Jaar
2015
Paginanummer
261

Doelstelling

Optimel positioneren als grootste vrouwenmerk van Nederland, resulterend in een sterker merkimago en stijging in penetratie Puur en Grieks.

Doelgroep

Vrouwen, 25-49 jaar.

Concept

Om Optimel beter aan te laten sluiten bij het leven van de vrouw anno 2015, maken we de stap van lijnmerk naar lijfmerk. Met eenzelfde lust-for-life als de (doel)groep: sterke vrouwen. Met 'Je gaat lekker' moedigen we hen aan verwachtingen links te laten liggen en te stoppen met het sluiten van compromissen. Welke rol je ook hebt - moeder, vriendin, partner, dochter of collega - je bent sowieso altijd lekker bezig. De producten passen hierbij: met 0% vet en zonder toegevoegde suikers of zoetstoffen kan je compromisloos genieten.

Media- en middelenstrategie

Een manifestfilm laadt de overtuiging van Optimel. Social en online inspireren vrouwen zichzelf te zijn en anderen aan te moedigen. Optimel Support is een unieke actie: Eurosparen punten kunnen voor het eerst gedoneerd worden aan vrouwen met inspirerende projecten.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken