JE EERSTE ZORG IS JE GEZONDHEID.

JE EERSTE ZORG IS JE GEZONDHEID.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
ACHMEA ZORG (ZILVERENKRUIS ACHMEA, GROENELAND ACHMEA, PWZ ACHMEA)
Bureau
DDB Amsterdam
Jaar
2005
Paginanummer
20

Doelstelling

Positioneer Zilveren Kruis Achmea als een actieve partner voor werkgevers op het gebied van collectieve voorzieningen – ook als het gaat om verzuim- en reïntegratiebeleid.

Doelgroep

HR-managers en financieel verantwoordelijken bij werkgevers.

Concept

Zilveren Kruis Achmea wilde graag ontsnappen uit het beperkte imago van (passieve) verzekeraar voor collectieven. Door de propositie van concrete producten en diensten rondom verzuim- en reïntegratie, presenteerde Zilveren Kruis Achmea zich als een partner op gebieden die door werkgevers als actueel en relevant worden gezien.

Media- en middelenstrategie

Als onderdeel van (en gebruikmakend van) een grotere consumentencampagne was er (in B-to-B titels en omgevingen) een speciaal op deze doelgroep gerichte campagne in print en ondersteund op radio en online. Accountmanagers die bezoeken aflegden werden voorzien van een presentatietool: een USB-stick (tegelijk een waardevolle giveaway) die werd achtergelaten na de presentatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken