Je bent niet de enige, we begrijpen hoe het voelt

ZWITSAL / Born05

Bekijk deze campagne op pagina 298 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
ZWITSAL
Bureau
Born05
Account
Erik Dijkhuizen, Romke Janssen
Copy
Dennis van Vugt
Strateeg
Harm Balvers
Opdrachtgever
Joanny Lijbers, Fleur Polman, Liane Lens
Film/Productiemaatschappij
DPPLR
Muziek
Audentity
Fotografie
Maarten Groen
In samenwerking met
DPPLR, Audentity, Mindshare
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ZWITSAL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Born05
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Het merk Zwitsal laten groeien door het relevant te maken voor alle verwachtingsvolle ouders en een herkenbaar en realistisch beeld van ouderschap te schetsen.

Doelgroep

Zwangere vrouwen, (jonge) ouders en verzorgers van kleine kinderen.

Strategie/Concept

Wij kennen de druk die je voelt als ouder om het goed of zelfs perfect te doen. Dat je op alles wil zijn voorbereid. En wij begrijpen ook dat het niet zo werkt. Want het gaat niet altijd zoals je had verwacht. Maar dat hoeft ook niet. En dat is een geruststellende gedachte. Dat je wordt verrast, zowel positief als iets minder positief, zorgt voor die unieke, bijzondere momenten met je kindje(s). Het is precies wat ouder-zijn is, als je het ons vraagt.

Media- en middelenstrategie

Er is één hoofdcommercial gemaakt van 40" die primair op tv is ingezet. Dit is een compilatie van vijf korte verhaallijnen. Van elke verhaallijn is ook een 20"-versie gemaakt en zijn afwisselend ingezet op tv, Facebook en YouTube.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen