#JBLFindYourFit

#JBLFindYourFit

Categorie
Durables
Adverteerder
JBL BY HARMAN
Bureau
GoSpooky
Jaar
2020
Paginanummer
232

Doelstelling

JBL speelt graag in op trends - ook op social. Om de nieuwe draadloze JBL oordopjes te introduceren, bedachten we een creatieve manier om het publiek te bereiken.

Doelgroep

Gepassioneerde sensatiezoekers van in de twintig.

Merkomschrijving

JBL wil via geluidsbeleving het leven naar een hoger niveau te tillen, en zo van zelfs de meest dagelijkse momenten een ongelooflijke ervaring maken.

Concept

JBL heeft voor iedereen een passende set draadloze oordopjes. Maar welke kun je het beste kiezen? Met de Find Your Fit campagne helpen we iedereen aan het perfecte paar draadloze oordopjes. Find Your Fit is een meeslepende social first campagne, waarbij de gebruiker zijn of haar gezicht in een van de verhaallijnen van de campagne kan plaatsen met behulp van de techniek van Reface. Iedere verhaallijn staat voor een ander product. Zo kan iedereen ze eens uitproberen! Bij iedere aanmelding vroegen wij ons publiek om hun idee voor een extra verhaallijn met ons te delen. Het meest originele idee werd gekozen en ook echt opgenomen, zodat de fans echt onderdeel van de totale campagne konden uitmaken.

Media- en middelenstrategie

GoSpooky & Initiative
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken