Jägermeisters NACHBAR

Jägermeisters NACHBAR

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
JÄGERMEISTER
Bureau
Dorst en Lesser
Jaar
2020
Paginanummer
68

Winnaar 2020

Doelstelling

Geef Jägermeister een relevante rol in tijden dat de horeca gesloten is. Stimuleer awareness en boost online sales.

Doelgroep

Jongeren (M/V), 18 t/m 29 jaar.

Merkomschrijving

Jägermeister is het ijskoude shot dat consumenten helpt bij het beleven van 'the best nights of your life'.

Concept

Het is 2020. De clubs en cafés zijn gesloten en ons leven bestaat uit thuis-, en zoom-borrels. Tijd voor een plek die op afstand verbindt en zorgt dat digi-drinks de 'best nights of our lives' worden! Met NACHBAR creëren we een online omgeving waar jongeren samenkomen, spellen spelen, karaoke avonden organiseren en Jägermeister bestellen. Ook ondersteunen we, met ons #SaveTheNight initiatief, artiesten die thuis zitten om projecten te blijven creëren in deze tijd. Toen de horeca weer open mocht is de campagne offline doorvertaald met een link naar NACHBAR inclusief een shot-deal.

Media- en middelenstrategie

De NACHBAR website diende als hub van de campagne en is doorvertaald naar social en een offline activatie. De campagne mocht ook niet ontbreken op het meest relevante kanaal van 2020: ZOOM. Als onderdeel van NACHBAR organiseerden we live karaoke in de zoom-borrels van de doelgroep.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken