NACHBAR. Het concept van NACHBAR speelt in op de situatie van 2020: nu de echte clubs en cafés gesloten zijn, brengen we de bar naar de doelgroep toe. De campagne bestaat uit een online omgeving waar jongeren samenkomen. Het is een plek voor live Jägeraoke avonden met je vrienden op afstand, een plek waar je vrienden uitdaagt voor een Pubquiz en spellen speelt om je digi-borrel naar het volgende level te tillen zoals 'fuck, marry, quarantaine' of 'stoelendans'. We inspireren met #SaveTheNight, onderdeel van nachbar, door bijzondere creatieve projecten van artiesten in het nachtleven te ondersteunen en onder de aandacht te brengen. Ook bestel je uiteraard je fles Jägermeister direct (aan de bar) in NACHBAR. Met NACHBAR brengen we de beste ingrediënten om jouw tijd thuis beter te maken. De campagne is social-first, met toevoeging van een campagnewebsite en een doorvertaling naar een offline activatie vanaf het moment dat cafés weer mondjesmaat mensen mochten ontvangen.