JAC. P. THIJSSE

JAC. P. THIJSSE

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NUON CORPORATE
Bureau
N=5
Jaar
2005
Paginanummer
85

Doelstelling

De bekendheid van Nuon als sponsor van Natuurmonumenten vergroten om daarmee de positionering van Nuon als maatschappelijk verantwoord bedrijf te versterken.

Doelgroep

Algemeen publiek, de kritische consument en opinieleiders.

Concept

Nuon heeft het 100-jarige bestaan van Natuurmonumenten aangegrepen om haar sponsoractiviteiten onder de aandacht te brengen. Niets werkt beter dan concrete bewijzen. Nuon investeert als geen ander energiebedrijf in duurzame projecten en zo ook in Natuurmonumenten. O.b.v. illustraties v/d oprichter van Natuurmonumenten, Jac. P. Thijsse, zijn een animatiefilm en een printuiting ontwikkeld die op authentieke wijze laten zien welke projecten gezamenlijk ondernomen worden.

Media- en middelenstrategie

Vanuit een relatief beperkt budget is gekozen voor televisie en eigen middelen van Natuurmonumenten zoals postering in de bezoekerscentra en print in Natuurbehoud. Televisie is als geen ander massamediumtype in staat om op sympathieke wijze de gewenste emotie over te brengen en snel bekendheid op te bouwen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken