IT’S ALL ABOUT THE SUIT

IT’S ALL ABOUT THE SUIT

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Van Gils
Bureau
Selmore Creative Agency
Jaar
2008
Paginanummer
408

Winnaar 2008

Doelstelling

Herintroduceer in korte tijd het bekende herenmode merk Van Gils (uit de jaren 80) in Europa op een onconventionele, impactvolle manier vanuit een geïntegreerd concept.

Doelgroep

Mannen, 30-45 jaar die een paar pakken in de kast hebben hangen.

Concept

De alom bekende mannequin/paspop is als icoon gebruikt om aan te tonen dat het uiteindelijk allemaal om het pak draait (it’s all about the suit). Onze mannequin ontvluchtte letterlijk de saaie etalage en stapte met zijn Van Gils kostuum in de wereld van glitterglamour, omringd door de mooiste internationale sterren.

Media- en middelenstrategie

Onconventioneel concept en gelimiteerd budget vroegen om slimme maar impactvolle media-inzet. Internationale PR is aanjager geweest van 360° doorvertaling van het concept. Print
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken